Firma REKMA  Sp. z o.o. informuje swoich użytkowników, że na stronie internetowej wykorzystuje mechanizm plików cookies (tzw. ciasteczek).
Aby uzyskać więcej informacji zapraszamy do zapoznania się z podstroną: informacja o cookies.
Zamknij

Polityka Jakości

POLITYKA JAKOŚCI  FIRMY REKMA Sp. z o. o.        

 

Przedmiotem działalności naszej firmy jest:

  • wykonywanie dylatacji bitumicznych, mechaniczno-asfaltowych Silent-JointRESA oraz innych specjalistycznych robót
    związanych z budową, naprawą i zabezpieczaniem obiektów mostowych, dróg, lotnisk, parkingów i placów.
  • sprzedaż mas zalewowych, maszyn i urządzeń do prac drogowych.

Głównym celem firmy jest:

 

pełne zrozumienie oraz spełnienie potrzeb i wymagań naszych Klientów podczas realizacji zamówień,w taki sposób by chcieli oni ponownie korzystać z naszych usług, postrzegając nas jako solidnego partnera, którego nazwa będzie dla nich gwarancją jakości.

 

Gwarancją osiągnięcia celu będzie:

  • Umacnianie pozycji rynkowej firmy poprzez dbanie o jej dobry wizerunek i odpowiednią promocję.
  • Prowadzenie bieżącej analizy potrzeb i oczekiwań klientów w celu sprostania ich wzrastającym oczekiwaniom.
  • Stosowanie nowoczesnych, ale sprawdzonych materiałów i technologii w oparciu o zweryfikowane powiązania kooperacyjne.
  • Terminowe i niezawodne wykonywanie podjętych zadań.
  • Świadczenie wszechstronnej opieki w okresie gwarancji.
  • Badanie poziomu zadowolenia naszych Klientów.
  • Zaangażowanie wszystkich pracowników w sprawne działanie              Systemu Zarządzania Jakością.
  • Ciągłe podnoszenie kwalifikacji i wiedzy pracowników.
  • Zapewnienie pracownikom firmy satysfakcji z wykonywanej pracy.
  • Ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą PN-EN ISO 9001:2009 .
  •  

Kraków, dn. 10.04.2012                                            V-ce Prezes Zarządu


Polityka Jakości
Certyfikat Wiarygodności Biznesowej 2011